Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Współpraca z jednostkami edukacyjnymi.

Dla szkół, uczelni, uniwersytetów i instytucji rządowych zlokalizowanych w UE chętnie akceptujemy oficjalne zamówienia z terminem płatności wynoszącym 30 dni w ramach rachunku kredytowego. Alternatywnie, zakupy można opłacić w momencie składania zamówienia.

Procedura Zamówień

  1. Lista zatwierdzonych dostawców:
    Jeśli wymagane jest umieszczenie nas na liście zatwierdzonych dostawców, a nie jesteśmy jeszcze na tej liście, prosimy o przesłanie formularza danych dostawcy. Uzupełnimy go i zwrócimy niezwłocznie.

  2. Zapytanie ofertowe (RFQ):
    Jeśli konieczne jest uzyskanie wyceny w celu wystawienia zamówienia, prosimy o przesłanie zapytania ofertowego z listą kodów produktów i ilości. W odpowiedzi prześlemy oficjalną wycenę.

  3. Złożenie zamówienia:
    Oficjalne zamówienia należy przesyłać na adres [email protected]. Po otrzymaniu zamówienia zostanie ono wprowadzone do naszego systemu. Jeśli wszystkie dane są kompletne, prześlemy potwierdzenie zamówienia. Następnie zamówienie zostanie natychmiast przetworzone i wysłane.

  4. Nota dostawy i faktura:
    Do zamówienia zostanie dołączona nota dostawy, zawierająca numer zamówienia. Faktura z terminem płatności 30 dni zostanie wysłana e-mailem lub pocztą na wskazany kontakt finansowy.

  5. Konto online:
    Po utworzeniu konta możemy zapewnić dane logowania, które umożliwią składanie przyszłych zamówień bezpośrednio przez naszą stronę internetową, jeśli takie rozwiązanie będzie pożądane.